Konferencje

.

.

Oferujemy idealne miejsce do organizacji szkoleń, konferencji i wszelkiego rodzaju eventów. Dysponujemy salą o pow. 200 m2 z możliwością wydzielenia trzech odrębnych, niezależnych sali konferencyjnych (A B C). Znając obecne oczekiwania, wyposażyliśmy sale w najnowszej generacji sprzęt audio i video. Część konferencyjno-szkoleniowa obiektu dodatkowo wyposażona jest w system do zarządzania agendami spotkań, co znacznie podnosi prestiż i stanowi wygodę dla wszystkich uczestników. 
 

Konferencje


Dodatkowo dysponujemy pokojem biznesowym (D) z niezależnym dostępem bezpośrednio z ulicy idealnym na prowadzenie np. rekrutacji.

Możliwość dowolnego aranżowania powierzchni czyni ją idealną na potrzeby eleganckich bankietów oraz innych wydarzeń, które wymagają indywidualnych ustaleń z naszymi gośćmi. Posiadamy bogatą ofertę gastronomiczną dopasowaną do potrzeb Klienta.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00  telefon:  +48 17 852 72 66

Sala Konferencyjna

POBIERZ

Planogram

Kontakt

Katarzyna Banyś
Sales & Marketing Manager

   +48 535 232 400
   katarzyna.banys@bestwesternrzeszow.pl

.

Sala konferencyjna A+B+C

Hall

Sala konferencyjna A

Sala konferencyjna B

.

Foyer:

.

Przygotowanie i obsługa konferencji - 5 zasad udanego spotkania biznesowego

Odpowiednie miejsce może stanowić podstawę udanej konferencji i w znaczący sposób wpłynąć na jej jakość oraz odbiór wśród gości. Tym, dla których przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych stanowią wyzwanie, z podpowiedzią przychodzi sieć Best Western Hotels & Resorts.

Organizacja spotkań służbowych to kluczowa kwestia dla wielu firm i ich pracowników. Poza wartością merytoryczną, mają one także bezpośredni wpływ na wizerunek oraz postrzeganie w otoczeniu zarówno pomysłodawcy, jak i realizatora. Odpowiednie miejsce może stanowić podstawę udanej konferencji i w znaczący sposób wpłynąć na jej jakość oraz odbiór wśród gości. Na warto zwrócić uwagę? Tym, dla których przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych stanowią wyzwanie, z podpowiedzią przychodzi sieć Best Western Hotels & Resorts.

#1 Wybierz odpowiednie miejsce

Znalezienie właściwego miejsca to podstawa udanego spotkania biznesowego. Wśród kluczowych elementów nie należy pomijać m. in. lokalizacji obiektu, łatwości dojazdu, dobrej komunikacji z centrum czy bliskości lotniska – w zależności od preferencji gości i uczestników spotkania. Warto określić zatem, co w przypadku naszej konferencji będzie kwestią priorytetową i zadbać o odpowiedni dobór miejsca. Dobrze również z wyprzedzeniem upewnić się, czy goście oczekują od organizatora zapewnienia bazy noclegowej – w takiej sytuacji, dzięki dogodnym lokalizacjom i odpowiedniemu przygotowaniu, z pomocą mogą przyjść hotele należące do sieci Best Western.

#2 Dopasuj salę do swoich potrzeb

Jaka powinna być dobra sala konferencyjna? Łatwa do dopasowania. Większość hoteli Best Western dzięki systemom ścian przesuwnych oferuje możliwość dostosowania rozmiaru sali konferencyjnej do oczekiwań klienta. Takie rozwiązanie proponują chociażby Q Hotel Wrocław, BW Premier Collection czy Best Western Premier Hotel Forum Katowice. Sala konferencyjna a udana konferencja – to relacja, o której myślą zarówno organizatorzy wydarzeń, jak i hotelarze. Best Western w Polsce posiada sale konferencyjne o łącznej powierzchni bliskiej 7 basenom olimpijskim. W praktyce, dla organizatorów spotkań biznesowych oznacza to dużą swobodę wyboru i możliwość znalezienia przestrzeni odpowiadającej ich potrzebom.

#3 Sprawdź wyposażenie i udogodnienia

Organizacja konferencji to nierzadko wyzwanie, także pod kątem dostępnych na miejscu sprzętów, technologii czy urządzeń. Warto zatem z wyprzedzeniem zadbać o wyposażenie sali – to jedna z podstawowych zasad organizacji spotkań biznesowych. Profesjonalna obsługa hotelu powinna podpowiedzieć, jak korzystać z dostępnego wyposażenia oraz wskazać, na jakie udogodnienia technologiczne mogą liczyć goście. Dobre wyposażenie wykracza jednak poza podstawowe udogodnienia, takie jak rzutniki, ekrany, komputery czy klimatyzacja. Za przykład może służyć usytuowany w sercu Kielc Best Western Grand Hotel, który dysponuje salami o łącznej powierzchni 2631 m2 oraz licznymi udogodnieniami dla organizatorów wydarzeń np. winda do transportu sprzętu oraz samochodów.

#4 Zadbaj o dobre prowadzenie spotkania

Zasady organizacji spotkań biznesowych mówią jasno: jednym z kluczowych czynników wpływających na ich sukces jest ich odpowiednie prowadzenie. W zależności od charakteru wydarzenia – spotkanie w wąskim gronie, warsztaty, szkolenie czy konferencja – warto zadbać o jego odpowiednie prowadzenie. Ważne są nie tylko organizacja, przebieg zgodny z planem oraz zmierzający do osiągnięcia przyjętego wcześniej celu, lecz także styl jego prowadzenia. Etykieta spotkania służbowego znacznie różni się bowiem od zasad obowiązujących w przypadku spotkań nieformalnych. Warto więc – jeszcze przed prowadzeniem spotkania biznesowego – zapoznać się z normami stosowanymi  w biznesie, a także uwzględnić ewentualne różnice kulturowe pomiędzy nami a uczestnikami konferencji.

#5 Skorzystaj z obsługi skrojonej na miarę potrzeb

Goście hoteli wchodzących w skład Best Western Hotels & Resorts mogą liczyć nie tylko na pomocną i profesjonalną obsługę, lecz również na szereg usług i ofert skrojonych na miarę ich potrzeb. Best Western Grand Hotel Kielce pod kątem spotkań biznesowych zaproponował gościom specjalną kartę potraw opartą na zasadach Brainfood - w zależności od pory dnia i sezonu, komponując menu tak, aby jedzenie wpływało korzystnie na pracę umysłową uczestników. Z kolei klienci Best Western Efekt Express Kraków Hotel oraz Best Western Premier Kraków Hotel, mogą liczyć na pomoc związaną z wykonaniem kserokopii, skanu dokumentów czy ich bindowaniem których recepcje przez całą dobę na życzenie klienta świadczą usługi sekretarskie. Dzięki temu, organizacja konferencji i spotkań biznesowych jest o wiele prostsza.